𝗞𝗼𝗼𝗸𝗞𝗼𝗼𝗸، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
me ( 𝔹𝕦𝕟𝕟𝕪)me ( 𝔹𝕦𝕟𝕟𝕪)، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
𝐁𝐓𝐒𝐁𝐓𝐒، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

𝗞𝗼𝗼𝗸

이뤄지지 않는 꿈속에서 피울 수 없는 꽃을 키웠어

بانی تون وارد میشود 🐰💛

1400/5/26 17:39
نویسنده : 𝔹𝕦𝕟𝕟𝕪
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم

خب شروع فعالیتم رو اعلام میکنم

بنده بانی هستم

البته این لقبمه و همه منو با این اسم صدا میکنن

شوما هم دیگه بگین بانی

خب 12 سالمه 

ارمی ایم

یاح یاح بلی بلی

همونطور ک معلومه بایس ام کوک یا همون جونگ کوکه

بایس رکرت ام تهیونگ و جیمین

عرر 🙂😂

ولی همه پسرام رو دوست دارم (منظورم از پسرا همون اعضای بی تی اس عه)

ارمی ها و بلینکی ها اعلام حضور کنن🙂😂👌

البته خودم هم بلینکی هستم ولی بیشتر ارمی ایم

بایس ام جنی عه

بایس رکرت ام هم لیسا 

راستی پاترهدم هم هستم 🙂😂

گروهم اسلایترینه و فرد مورد علاقه هم تام ریدل یا همون عمو ولدی خودمون 🙂😂

خببببب فعلاااا تا پست بعدیی 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

เรซซีเรซซี
26 مرداد 00 18:38
سیلام خوش آمدی بیا رفیق بشیم 
با افتخار هم بلینک ام و هم آرمی 
بایسم تو بلک پینک: رزی عه
بایسم تو بی تی اس : هوپی عه 
بعد از مدت ها برگشتم نی نی وب 
دیدم تو امدی توش با این که نمی شناختمت گفتم حتما دختر باحالی عه❤️
𝔹𝕦𝕟𝕟𝕪
پاسخ
منم ک از خودامه *
عرر 😂💜
رزی رو هم خودم هم خیلی میدوس 
هوپیییی خیلیی و به شدتتت کراشهههه یکی از دوستام بایس اش هوپی عه و انقدر فیلم کیوت ازش میفرسته ک بنده خودم غش کردم 🙂😂💜
خوشش
عر مرسی  🙂😂💜
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
26 مرداد 00 18:44
salam
بنده سارا هستم
12 ساله از تهران خوش آمدی کیوت
من بلینک هستم 
بایسم رزی
بایس بی تی اسم تهیونگ
𝔹𝕦𝕟𝕟𝕪
پاسخ
سیلاممم
عر منم 12 سالمههه 🙂😂
رزی هم خیلی خیلی میدوس
من تهیونگ بایس رکرت امه 🙂💜💜
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
26 مرداد 00 19:13
منم بايسم كوكيهههه
اينطور ك قراره رقابت كنيم😂
𝔹𝕦𝕟𝕟𝕪
پاسخ
جرررر ن پیش از 10000000 نفر بایشون کوکیه  🙂😂

26 مرداد 00 20:24
منم ارمی بلینکم لطفا من را فالوم کن
𝔹𝕦𝕟𝕟𝕪
پاسخ
اوکیه 

26 مرداد 00 20:25
بایس من تهکوک 
بایس همشون
𝔹𝕦𝕟𝕟𝕪
پاسخ
شیپ مورد علاقه منم تهکوک عه
 

26 مرداد 00 20:54
سلام منم بلینک ارمی هستم
بیا رفیق بشیم چون ازت خوشم اومده بانی
من بایس بلک پینکم همشونن
بایس بی تی اس تهکوک میدونی دیگه یعنی چی 
یعنی نمیدونم عاشق تهکوک هستم 💝
یعنی کل دنیا عاشقشونن
12 سالمه اسمم ستایشه 
خیلی دوست دارم باهات دوست بشم 
 
𝔹𝕦𝕟𝕟𝕪
پاسخ
عر چشم نزنم خودمون رو لشکرمون رو نیگاا 😂💜
من ک از خودامه
من بزور ازشون جنی رو انتخاب کردم چون عین خودمه🙂😂
اخخخ گفتی بنده به شدت عاشق تهکوک ام یعنی این شیپ لنگههه نداره 
عر منم 12 سالمه 🙂😂💜

27 مرداد 00 15:36
به پست جدیدم لطفاً سر بزن
𝔹𝕦𝕟𝕟𝕪
پاسخ
چشم 
امیرعلی خیاطیامیرعلی خیاطی
27 مرداد 00 16:14
دوست عزیز فالو شدی خوشحال میشم منم فالو کنی
𝔹𝕦𝕟𝕟𝕪
پاسخ
فالویی
AvaAva
29 مرداد 00 14:45
هلووووو
عه هورا یه آرمی بلینک دیگه یافتم
میای بست فرند بشیم ؟
من آوا هستم 10 سالمه(اهم نینی هم نیستم😂(ماجرا داره این😂))
(دلم خواست ماجراش رو بگم توی یه وبی (نینی وبلاگ نه ها) گفتم ده سالمه طرف 15 سالش بود بهم میگفت نینی)
آرمی بلینک نورلند فوراور و کلی چیز دیگه هستم
بی تی اس بایسم شوگا رکر هوپی 
بلک پینک بایسم رزی رکر جنی و جیسو
شیپ مورد علاقه ام هم سُپه(پیشی جونمو سان شاین)
دچار حادثه کمبود بست فرند در نینی وبلاگ شدم😂
خلاصه دیگه اگه بست فرندم بشی همه جوره ازت حمایت میکنم لاوم
𝔹𝕦𝕟𝕟𝕪
پاسخ
هایییی
عر لشکرمون رو نگااا
عرر آرههه حتما
منم دیه بهم بوگو بانی 😂❤️
جر منم همیشه به بچه های فامیل کوچولوتر از خودم  میگم کوشولو اونهام بهشون بر میخورد 😂🙂
شوگاا  و هوپی خیلی کیوتههه
اوهوممم من ک از خدامههه
AvaAva
1 شهریور 00 17:33
تولد کوکی آناناسمون نزدیکه هااا
𝔹𝕦𝕟𝕟𝕪
پاسخ
امروزههههه
نرگسنرگس
6 شهریور 00 21:15
با افتخار دنبال شدید ، خوشحال میشم ما رو هم دنبال کنید.
𝔹𝕦𝕟𝕟𝕪
پاسخ
چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 𝗞𝗼𝗼𝗸 می باشد